Voorbereidingen zijn van start gegaan - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Evelien / Fenke Harink / Prins - WaarBenJij.nu Voorbereidingen zijn van start gegaan - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Evelien / Fenke Harink / Prins - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen zijn van start gegaan

Door: Fenke

Blijf op de hoogte en volg Evelien / Fenke

01 December 2013 | Nederland, Zwolle

De voorbereidingen voor de reis zijn gestart.
28-11-2013 hebben we onze opgave formulieren ingevuld en via de mail verstuurd naar de organisatie vrijwilligers wereldwijd.
Nu gaan we afwachten wanneer we het informatie paket gaan krijgen over vietnam en hun projecten.

Het is wel even spannend geweest om de formulieren in te vullen, het word nu definitief dat we samen op reis gaan. Het is wel een leuk en spannend vooruitzicht. Het duurt nog meer dan een jaar. (Dat zeggen we nu, vliegt vast snel voorbij)

Over de verschillende sponser acties zijn we aan het nadenken. Hoe kunnen we het geld bij elkaar krijgen wat we nodig hebben om de reis te betalen...
Misschien word het toch cupcakes bakken....

Nou dat was het voor deze keer.

• 01 December 2013 - 19:56

Huibert:

Hoi Fenke,
    Wat spannend, je gaat het dus inderdaad plannen, wat hartstikke goed! Ik ben heel benieuwd naar de verdere ontwikkelingen, ik blijf graag op de hoogte. Alvast heel veel succes gewenst!
    Hartelijke groeten, Huibert