Nog 29 daagjes... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Evelien / Fenke Harink / Prins - WaarBenJij.nu Nog 29 daagjes... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Evelien / Fenke Harink / Prins - WaarBenJij.nu

Nog 29 daagjes...

Door: Evelien Harink

Blijf op de hoogte en volg Evelien / Fenke

09 December 2014 | Nederland, Zwolle

Even weer een update over de voorbereidingen voor ons avontuur. Nog 29 dagen en dan is het zover. Jeetje wat gaat de tijd snel... zeker met al die gezellige decemberdagen.... De kriebels beginnen nu echt wel te komen en we hebben echt zoveel zin. Ben zo benieuwd wat we allemaal gaan beleven. We hebben inmiddels mailcontact gehad met een meisje die in Vietnam met Vrijwillig Wereldwijd is geweest. Met het enthousiasme uit haar mail krijgen we nog meer zin. Ook handig om even wat praktische dingen te weten. Blijkt dat we gewoon Wifi hebben in het huis... super!.
Kunnen we onze blog goed bijhouden!
Hebben alle regeldingetjes inmiddels aardig afgerond. Visum is geregeld en vandaag hebben we even dollars gehaald voor de eerste betalingen daar.
Ongelooflijk voor te stellen dat we over een maand daar zitten....

• 10 December 2014 - 23:16

Huibert:

En vandaag nog 28 dagen... Wat gaat het snel, 7 januari vertrek naar Vietnam duurt nog maar heel even... Fenke, hartstikke leuk jou en Reinoud en Nelleke twee weken geleden in Zwolle weer te hebben gezien en gesproken: geweldig mooi om je over jullie plannen voor de grote reis te horen vertellen! Ha, fijn dat er wifi is op jullie bestemming, ik heb je skype adres al in m'n netbook staan. Heel benieuwd om ook eens 'live' verslag vanuit Vietnam te krijgen :) . Heel veel succes gewenst met alle laatste voorbereidingen voor jou en Evelien!
    Hartelijke groeten, Huibert

• 03 Januari 2015 - 14:21

Alfons:

Hoi Evelien en Fenke.
    Het komt nu wel heel dicht bij. Nog een paar nachtjes slapen en dan de reis waar jullie naar verlangden en lang naar hebben uitgezien.
    Evelien we spreken je nog wel voor vertrek, maar willen jullie heel veel succes wensen in Vietnam. Ga er lekker van genieten.
    We zullen jullie belevenissen blijven volgen!
    Groeten

Agnes en Alfons.

• 07 Januari 2015 - 11:36

Janny En Kor Klaver (kringgenoten):

Dag Fenke en Evelien,

als ik het goed uitgerekend heb, dan zijn jullie nu aan de reis begonnen. Wij hopen dat jullie een heel goede reis mogen hebben en vooral dat jullie het heel goed mogen hebben in Vietnam op de beoogde projecten. En natuurlijk hopen we dat jullie ook volop genieten van deze reis. Wij zien uit naar de reisverslagen en hopen jullie te volgen via deze blog.
    Ons gebed is voor jullie. Heel veel goeds gewenst.
    Hartelijke groet van Janny en Kor (kringgenoten en achterburen)

• 07 Januari 2015 - 12:20

Janny Wigboldus:

Hallo Fenke en evelien,

Waarschijnlijk zitten jullie in het vliegtuig nu.
    Ik heb jullie weg horen gaan vanmorgem.
    Goede reis toegewenst!
    Ik draag jullie mee in mijn gebed, ik hoop een beetje op de hoogte te blijven van jullie wederwaardigheden.

En via Reinoud blijf ik ook een beetje op de hoogte, hebben wij afgesproken.
    Ik kijk ook uit naar de reisverslagen.

heel hartelijke groet,
    Janny Wigboldus.